.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

اس ام اس سری اول

خیلی منتظرت موندم

 

سلام  

 من بازم با یک آپ جدید اومدم

این بار اس ام اس های شما که به موبایل وایمیل من ارسال کردین البته قرار بود تو وبلاگ قبلیم بزارم ولی مثل این که قسمت این وبلاگ شد

اس ام اس های بانو – م از یزد 

هنوز در به در کوچه های خاطره ام

 هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام

هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو

 در انحصار غم عشق در محاصره ام

 

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ برای تو بهترین کس دنیام می نویسم دوستت دارم  

 

با اینکه می دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم

با اینکه می دانم پرستش کار کافر است می پرستمت

با اینکه می دانم آخر عشق رسوایی است عاشقت می شوم

پس گناهکارم ، کافرم ، رسوایم ولی همچنان دوستت دارم

  

اس ام اس های امیر – 2000 از تبریز  

 همان طور که شاپرک ها نمی توانند دشت آبی اسمان را از یاد ببرند من هم چشمان زیبایت را نمی توانم فراموش کنم . تصویر زیبایت نه تنها در ذهنم بلکه در قلبم جای دارد ، ای کاش بدانی قصر آرزوهایم را در ساحل چشمانت ساخته ام تا قلب مهربانت مداوایی باشد برای عشق پاک و مقدسم .

 

 خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی خواستم هم گام و هم نفس روز های تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی

  

 دوستت دارم عزیزم خیلی خیلی خیلی ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد، ولی من به تو اطمینان دارم پس دوستت دارم  

 

NG

 

 

ایمیل از پریا خانم از ؟ 

دست از سر ما بردار ، کنار تو نمی مونم

یه روز می گفتم عاشقم ، اما دیگه نمی تونم

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ی ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده

دروغ می گفتی که ، برم از بی کسی دق می کنی

اشکاتو باور ندارم ، بی خودی هق هق می کنی

یادم می افته لحظه ای که دست تو رو شد برام

قسم می خوردی پیش من که جز تو عشقی نمی خوام

دست خودم نیست که دیگه هیچکسی باور ندارم

این چیزا تقصیر توه تلافیشو در می یارم

  

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای ؟

  

هیچ چیز سخت تر از انتظار نیست ، آن هم انتظار لحظه ای که یک آشنا صدایت کند و به تو بفهماند که دوستت دارد اما هر چقدر که انتظار هم سخت باشد به آن لحظه زیبا می ارزد ، پس انتظار می کشم تا آن لحظه زیبا نصیبم شود .

  

ایمیل از سارا از تبریز 

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو ...

  

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

اینم از خودم

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن

شما دوستان هم اگه میخواهین اس ام اس هاتون یا مطالبتون به اسم خودتون تو این وبلاگ ثبت بشه میتونین مطالبتون رو به

 شماره 09369495191

 و یا به

 ایمیل DELAK2020@YAHOO.COM  

 ارسال کنین

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی شنبه 6 مهر 1387 ساعت 19:07 http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام
جالب بودن خوندمشون
انشالله منم برات ایمیل می زنم
موفق باشی
...
ساده نبود گذشتن از تو برام -- ساده نبود گذشتن از تو برام
ساده نبود کوچ تو از لحظه هام -- ساده نبود قصه بی تو بودن
ساده نبود هق هق شب گریه هام

چه ساده دل بریدی اشک من رو ندیدی
خطی رو خاطرات قشنگمون کشیدی

مهدی@@دفتر عشق شنبه 6 مهر 1387 ساعت 22:03 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟
اس ام اسهای قشنگی بود
مرسی خبرم کردی
منم به روزم
منتظرم

رویا یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 09:19 http://romana.blogsky.com



دوست خوبم سلام

از اینکه به کلبه کوچک من سر زدی ممنون.

بازم سربزن. من هم آپیدم.

رویا

مهدی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 20:30 http://best-ir2.blogsky.com

سلام دوست عزیز؛خوبی
وبلاگ خوب وقشنگی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد