.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

احساس می کنم *

احساس می کنم

غم ازدرون مرا متلاشی کرد 


 کاهیده قطره قطره تنم در زلال اشک


 من پیشرفت کاهش جان را درون دل


 احساس می کنم


احساس می کنم که تو بخشیده ای به من


این پرشکوه جوشش پر شوکت غرر


 در من نهانتظار و نه امیدی


 امید بازگشت تو ؟


 بی حاصل


من از تو بی نیازتر از مردگان گور


 دیگر به من مبخش


 احساس دوست داشتن جاودانه را


با سکر بی خیالی


اعصاب خویش را


 تخدیر می کنم


 من قامت بلند تو را در قصیده ای


با نقش قلب سنگ تصویر می کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 12 مهر 1387 ساعت 19:21 http://www.mb.blogsky.com

سلام
وبتان عالیست.پر محتوا و پر بازدید.
اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا به این شکل .:: همه چیز برای موبایل::. ثبت کرده و به من اطلاع دهید ( از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگم ) تا لینک شما را با هر اسمی که مایل باشید ثبت کنم.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد