.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

اس ام اس سری دوم

عیدتان مبارک

 

 

 

با سلام و خسته نباشید  

فرا رسیدن عید فطر را به همه شما عزیزان تبریک عرض میکنم 

 

 

گلم دوستت دارم 

 

 

اس ام اس های بدونه مشخصات فرستنده 

 

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید...آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

فریاد مردمان همه از دست دشمن است..... فریاد من از دل نامهربان دوست

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست....

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

ز چشمت اگر چه دورم هنوز....پر از اوج و عشق و غرورم هنوز

اگر غصه بارید از ماه و سال....به یاد گذشته صبورم هنوز

شکستند اگر قاب یاد مرا.....دل شیشه دارم بلورم هنوز

سفر چاره دردهایم نشد..... پر از فکر راه عبورم هنوز

ستاره شدن کار سختی نیست.... گرشتم ولی غرق نورم هنوز

پر از خاطرات قشنگ توام.....پر از یاد و شوق و مرورم هنوز

ترا گم نکردم خودت گم شدی......من شیفته با تو جورم هنوز

اگر جنگ با زندگی ساده نیست.....در این عرصه مردی جسورم هنوز

اگر کوک ماهور با ما نساخت.....پر از نغمه پک و شورم هنوز

قبول است عمر خوشی ها کم است.....ولی با توام پس صبورم هنوز

مریم حیدرزاده

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

نردبان این جهان ما و منی است.....عاقبت این نردبان افتادنی است

لاجرم آنکس که بالاتر نشست 

استخوانش سخت تر خواهد شکست

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

ساقه شکستن ، قانون طوفان است. تو نسیم باش و نوازش کن

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

سکوت سرشار از ناگفته هاست و ناگفته ها پر بهاترین داشته هاست.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

دوره ارزانیست ... شرف اینجا ارزان ... تن عریان ارزان ... آبرو قیمت یک تکه نان ... و دروغ از همه چیز ارزانتر ... و چه تخفیفی خوردست ، قیمت هر انسان!!

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

چه کنم ؟چاره کجاست؟ سهم من دردل این ویرانی یک سبد بی تابی است غم من تا به گل لاله سرخ دوشقایق باقیست دیده ام بارانی است کاش آنجا که دل از عشق سخن ها میگفت قلب ها ست نبود کاش دراین دل تنگ مهردربند نبود...

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی! چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی ! چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد! چه بیرحمانه! من سوختم...

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 

 

 ashkashkashk

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد !

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

آسمان وقف نگاهت گل من، ‌مانده ام چشم به راهت گل من، هر کجا هستی و باشی گویم، که خدا پشت و پناهت گل من...

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

سرنوشت تصمیم میگیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی میماند.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم...

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

خیلی سخته اون که میگفت واسه چشات میمیره، بره و دیگه سراغی از تو و نگات نگیره، خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی، اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی، خیلی سخته که دلی رو با نگات دزدیده باشی، وسط راه اما از عشق یه کمی ترسیده باشی، خیلی سخته بری یک شب واسه چیدن ستاره، ولی تا رسیدی اونجا ببینی روز شد دوباره...

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.  

ashkashkashk 

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.   

بخاطر تو قلب پر از کینه ام را پر از لطف و صفا می کنم

بخاطر تو همسفر باد می شوم و به دنبال تو می آیم

بخاطر تو هزاران ماهی سرخ را در دریای عشقت رها می کنم

بخاطر تو لحظات پایانی عمر را از نو آغاز می کنم

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

یه هیزم شکن وقتی خسته میشه که تبرش کُند بشه! نه این که هیزمش زیاد باشه . تبر ما انسانها باورهامونه نه آرزوهامون

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

آنقدر دلت پر بود که با شکافتنش دنیایی لرزید ، دل من نیز پر بود ، وقتی شکست ، سکوتی کرد که به دنیایی می ارزید

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه هوای عشق مه الوده می شه

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 

 

ashkashkashk 

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

خود را به که بسپارم

وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل

دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی

از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق

آلوده به صد رنگ است

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

به پندار تو:

جهانم زیباست!

جامه ام دیباست!

دیده ام بیناست!

زیانم گویاست!

قفسم طلاست!

 به این ارزد که دلم تنهاست؟

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

نمی دانم چرا ما انسان ها عادت داریم آبی وسیع آسمان را رها کنیم و جذب آبی کوچک چشمانی شویم که عمقی ندارد با اینکه می دانیم روزی بسته خواهد شد اما آسمان کی بسته خواهد شد

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

امشب به سوگ ارزوهایم نشسته ام و در غم نبودنت اشک فراق می ریزم...

امشب شمع حسرت ارزوهای بر باد رفته ام ذره ذره اب میشود...

امشب برای مرگ ارزوهایم لباس سیاه پوشیده ام ...

کاش امشب کسی برای عرض تسلیت به خانه دلم می امد...

کاش امشب تو بودی و دلداری ام میدادی و دفتر کال ارزوهایم را ورق میزدی ...

اما...اما افسوس که تو نیستی و زندگی بی تو قشنگ نیست 

 

 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 

ashkashkashk 

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.    

 

ashk 

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.      

ashk 

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.  

 

ashk

 

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 

 

ashkashkashk 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی@@دفتر عشق سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 23:49 http://daftareshghe.blogsky.com


سلام
مرسی عید شما هم مبارک

نظر در مورد متنی که نوشتم نمیدید؟
متنی که نوشته بودم رو خوندید؟

پ.نون چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 02:05 http://‌babune.blogsky.com

سلام. عید تو هم مبارک. مرسی که بهم سر زدی. اگرچه نخوندی چیزی :)
ولی من خوندمت!

الناز چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 13:06 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی وبلاگ زیبایی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد